fredag den 14. januar 2011

Pescado Frito

= stegt fisk. En ret, jeg altid har elsket her. Faktisk min livret her, blandt de ti forskellige retter der er her i området. Men der er efterhånden et mønster, der er ved at gå op for mig. I dag spiste jeg stegt fisk og i onsdag spiste jeg det. I dag og i onsdag fik jeg pludselige mavekramper og kastede frokosten op over to omgange. Oveni min forkølelse, var det ikke lige, hvad jeg manglede. Så har ligget i sengen hele dagen i dag, på trods af at forkølelsen næsten er ovre. Øv! Nu sidder jeg med to små poser chips, cola, kildevand og min yndlings telenovela (sæbeopera)!
      Kommer nok aldrig til at spise stegt fisk igen, ligesom jeg ikke rør "papa rellena" (= fyldt kartoffel) siden jeg sidst kastede op af det pga. madforgiftning. Nu håber jeg, at det er slut med fysisk at skulle tilpasse sig miljøet her. Kan ikke overskue flere dage hjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar