torsdag den 13. januar 2011

SOS Børnebyen

Så ringede chefpædagogen Alicia fra SOS endelig, dag kl. 8.30. Fra næste uge af, skal jeg arbejde fra mandag til torsdag fra 10-12 med en gruppe børn. Alicia kommer til at hjælpe mig i starten med aktiviteter og med at lære børnene at kende. Hun sagde ikke så meget i telefonen, så jeg er ret spændt på, hvordan det egentlig kommer til at foregå. 
      Derudover ligger der en lille bitte udendørs svømmehal på den rute, min far og jeg løber. Papá løb derhen i dag for at spørge, hvorvidt jeg ville kunne få job sådan et sted. Det er endt med, at jeg i morgen skal møde op kl. 8.00 til en samtale, som inkluderer, at jeg skal vise dem, hvor godt jeg svømmer, og hvilke svømmearter jeg kan. Måske ender jeg med også at have et bijob som svømmelærer?
      Så tingene er så småt ved at falde på plads. Lige nu ligger jeg syg, dvs. forkølet med masser af snot i hele hovedet, forkølelsessår, ondt i halsen. Derudover er min hud i panden ved at skalle af pga. solskoldning fra i lørdags, jeg kæmper stadig med at få bugt med de sidste lus, og værst af alt, min lille mis er løbet hjemmefra. Så i dag bliver en laaang dag. Men min onkel Fidel har lovet, at skaffe mig en ny kattekilling, de vokser nærmest på træerne her, siger han. 
     
     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar