torsdag den 3. december 2015

Mistet pas

Det skulle jo også ske for mig! På en busturene fra lufthavnen og til denne herlige mystiske ø, har jeg formået at moste pas og kontanter. Kontanterne er jeg jeg heldigvis ligeglad med, men passet og mine papirer til lufthavnen er jo besværlige at erstatte. Jeg fandt først ud af det, da jeg vi skulle leje bil til vores Strandtur, men så tænkte jeg, at den nok gemte sig et sted. Men ingenting. Så nu er jeg rundt i hele Castro by og på alle busser vi har taget for at spørge. Og de er tydeligvis ikke vant til at folk kommer tilbage og spørger efter glemte sager, for der er ingen steder for glemte sager og ingen procedurer. Man skal spørge alle chauffører personligt og generelt bare selv tænke sig til metoder til, hvordan man kunne komme i kontakt med folk, der kunne have fundet det. Og som med så meget andet skal man insistere og insistere og insistere, og så begynder tingene lidt af lidt at rykke.
Kryds fingre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar